Výlet páté třídy

V 7:50 jsme se všichni natěšeně nastoupili do přeplněného autobusu, který nás dovezl až k vlakovému nádraží. Cestu vlakem jsme si užili. V Hradci Králové jsme přestoupili a vlakem jsme jeli až do Teplic nad Metují. Odtud jsme došli až do kempu, kde jsme si v chatách vybalili a šli jsme na výlet do Adršpašsko Teplických skal, kde jsme se projeli lodičkou a viděli jsme skály, které někdy připomínali různé tvary, například starostu, milence, koberec, lvice a mnoho dalšího. Potom jsme došli zpět do kempu, kde jsme měli hodinový rozchod. Pak jsme šli udělat táborák. Díky zkušenému Jirkovi Stříbrnému jsme rozdělali oheň z mokrého dřeva a opékali jsme buřty a marshmallowny. Po večeři jsme hráli na cukr kávu limonádu. Potom nesměla chybět hygiena a následně večerka. Ráno jsme vyklidili chatky, rozloučili jsme se s kempem a vyrazili do jump parku TOBOGA v Hradci Králové. Po dvou hodinovém skákání a blbnutí jsem odjel na závody a třídu čekalo nakupování a cesta domů.

Výlet byl skvělý a určitě jsi ho všichni užili.

Matyáš Svoboda

Mohlo by Vás také zajímat...