Zimní pobyt 2017

Chtěla bych vám popsat čtyřdenní pobyt v Čenkovicích na chatě U Zámků.

Když jsme autobusem dojeli do Čenkovic, tak jsme se hned ubytovali, vybalili si věci a oblékli se na běžky. Vzali jsme si běžky do jedné ruky, do druhé hůlky a vyrazili na kopec, který byl kousek od chaty. Po zdolání kopce jsme si nasadili běžky a zkoušeli „běžkovat“, aby paní učitelky věděly, jak na tom jsme. Asi po hodině jsme všichni zamířili zpět k chatě. Poté jsme si dali sušit běžky a oblečení a pak nám byl naservírován oběd. Odpoledne jsme chvíli odpočívali. Pak jsme si zase šli na běžky. Když jsme se vrátili, byla na řadě večeře. Večer jsme si zahráli hry, které vždy organizoval jeden pokoj. Každý večer jsme odevzdávali mobily a ráno nám je služba zase roznesla. Druhý den po snídani jsme vyrazili na celodenní výlet na Suchý vrch. Cestou jsme si povídali, fotili úžasné fotky a hráli si, až jsme dorazili na Červenovodské sedlo, kde si všichni dali čaj. Po krátké přestávce jsme opět všichni byli na cestě. Když jsme došli na chatu na Suchém vrchu, tak jsme si všichni dali smažák a hranolky. Po obědě jsme šli zpátky na chatu. Poté, co jsme se vrátili jsme si odpočinuli a byla na řadě večeře a hned po ní večerní program – hry. Pak jsme odevzdali mobily a šli spát.

Třetí den odpoledne jsme šli na menší procházku. Vrátili jsme se akorát na oběd a odpoledne byl v plánu malý výlet lanovkou na Bukovou horu. Trochu jsme se tam porozhlédli a když jsme chtěli jít zpátky, našli jsme tam úžasný skokánek, kde jsme se vyfotili a potom už jsme jezdili po břiše, po nohách, po zadku, ve skupinkách i sami… no prostě jsme se tam vydováděli až, až. Poté jsme šli na chatu, kde na nás čekala večeře a potom byl zase večerní program s hrami a také s loučením. Čtvrtý den jsme se všichni naposledy nasnídali. Pak jsme si sbalili a poslední program celého pobytu byly závody. Byli jsme rozděleni do tří skupin, kdy každá vysílala na trať po jednom žáku, který měl za úkol hledat ukrytý obrázek. Po skončení závodů nám paní učitelky rozdaly pamětní listy a diplomy a už na nás čekal autobus, kterým jsme dojeli zpět do Dolní Čermné.

Chtěla bych moc poděkovat paní učitelce Rybové a paní učitelce Pupíkové za krásný týden a hlavně bych chtěla moc poděkovat své třídě.